Effektiv schemaläggning med Lumary-appen
Lumary är en produktivitetsapp designad för att underlätta schemaläggning och hantering av uppdrag för stödarbetare. Genom att koppla samman appen med en webbaserad plattform, ger Lumary användarna möjlighet att enkelt se sina skift och uppdrag i en kalenderöversikt. Användare kan även registrera start- och sluttider för sina uppdrag, samt navigera till sina destinationer med hjälp av inbyggd Google-navigering. Dessutom kan distansen som tillryggalagts registreras automatiskt, vilket förenklar rapporteringen av resor.
Appen erbjuder också möjligheten att visa klientprofiler och viktiga alertinformation direkt i fält. Användare kan ladda upp filer och foton direkt till klientens register. En särskild funktion är appens offline-stöd, som möjliggör åtkomst till scheman även utan internetuppkoppling. All insamlad data synkroniseras automatiskt med den webbaserade plattformen när användaren återfår internetåtkomst, vilket säkerställer att informationen är tillgänglig i realtid för fakturering till den nationella funktionshindrade försäkringen.